Avui dia la gran competitivitat que hi ha pels que volen destacar i posicionar-se en el seu mercat professional, exigeix ​​una nova actitud.

Si treballes per a altres, ja no pots esperar que els demes dissenyin la teva carrera, has de ser tu qui prengui la iniciativa.

Si treballes per tu compte, has de fer tot el possible per sobresortir en un mercat saturat i competitiu.

Si ets empresari o responsable d'un equip, has d'aconseguir que els professionals que treballen amb tu tinguin mentalitat empresarial.

Hem de construir i potenciar la nostra Marca Personal.

Tots tenim una marca personal

Tot el que fem defineix la nostra Marca Personal, l'empremta o el record que cada un de nosaltres deixa en la ment dels altres, és la nostra identitat i reputació, és la nostra targeta de visita, és tot sobre com altres persones ens perceben.

Això té un efecte directe i mesurable en la nostra capacitat per tenir èxit.

Què ens destaca dels altres i com podem ajudar a altres a resoldre els seus problemes?

Només coneixent-nos sabrem fins on podem i volem arribar. Conèixer quines són les nostres capacitats i competències per poder potenciar-les, i les nostres debilitats per poder neutralitzar-les i minimitzar-les, és vital en tot procés de construcció d'una marca personal.

El seu objectiu: Ser recordats.

                         Ser tinguts en compte.

                         Ser l'opció preferent.

                         Ser elegits.

La construcció d'una potent Marca Personal facilita la visió i les eines per a l'assoliment dels nostres objectius.

Des de Vitalmark, empresa de consultoria formada per un equip de professionals amb una àmplia experiència en comunicació i màrqueting, desenvolupem programes de Personal Branding (Marca Personal) per a emprenedors, professionals i directius.

Els programes estan estructurats a partir de quatre àrees de treball:

Diagnòstic: reconeixement, anàlisi i acceptació de la situació actual.

Disseny: formulació d'uns objectius, construcció d'una estratègia i un pla d'acció.

Desenvolupament: presa de decisions, adquisició de noves eines, acció i execució.

Domini: retroalimentació, avaluació, control i seguiment.

Tots els programes tenen un descompte del 10% per als membres de Graustic

Per a més informació: www.vitalmark.es

                                    averdera@vitalmark.es

                                    Tel. 699 45 36 51